اوسمار دو بازیکن آلومینیوم را پسندید بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند آخرین وضعیت عالیشاه و هنانوف برای بازی با سپاهان کارمندان باشگاه پرسپولیس علیه درویش اوسمار این دو مدافع را نمی‌خواهد استقلال بدون هوادارانش جشن قهرمانی می‌گیرد؟ استقلال به برنامه هفته پایانی لیگ اعتراض کرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و تاتنهام در لیگ انگلیس | گام محکم توپچی‌ها برای قهرمانی فوتسال ایران تمام جوایز فنی را درو کرد روز جذاب فوتبال: دختران هم قهرمان شدند برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد آغاز طرح استعداد یابی نوجوانان ایران بدون انتخاب سرمربی تیم نوجوانان نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و تایلند در جام ملت‌های آسیا | طلای قهرمانی به نام ایران ضرب شد برگزاری نشست هیئت‌مدیره استقلال | شهریاری نماینده تام‌الاختیار هلدینگ خلیج‌فارس در استقلال استقلال و داستان تکراری زمین تمرین یزدانی – قاسمپور، فعلا منتفی است صادقی، اولین جداشده پرسپولیس در پایان فصل سید بندی مسابقات جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ مشخص شد | ایران در سید یک پخش زنده بازی فوتسال ایران و تایلند در فینال جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴ (۹ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

پژمانفر: پاسخ‌های وزارت ورزش نسبت به انجام وظایفش قانع‌کننده نبود | در اجرای قانون با هیچ کسی تعارف نداریم

  • کد خبر: ۱۶۵۴۹۲
  • ۰۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۱
پژمانفر: پاسخ‌های وزارت ورزش نسبت به انجام وظایفش قانع‌کننده نبود | در اجرای قانون با هیچ کسی تعارف نداریم
رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: پاسخ‌های وزارت ورزش نسبت به انجام وظایف و اقداماتی که برایش مشخص شده بود، قانع‌کننده نبود.

گروه ورزش | شهرآرانیوز، حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در خصوص حضور وزیر ورزش در کمیسیون اصل ۹۰ عنوان کرد: کمیسیون اصل ۹۰ بر اساس شکایاتی که در موضوعات مختلف به کمیسیون داده می‌شود به طرز کار‌ها رسیدگی می‌کند. مسائل متعددی بود در جلسه گذشته در قالب ۲۶ بند مورد بحث قرار گرفت تا در زمان مشخص اقدامات وزارت ورزش را پیرامون آن موارد داشته باشیم.

وی افزود: به عنوان مثال اقداماتی که در خصوص فدراسیون‎‌ها باید صورت بگیرد و فدراسیون‌هایی که با سرپرست اداره می‌شود. موضوع دوم نظارت بر عملکرد باشگاه‌های ورزشی بود؛ باشگاه‌های ورزشی در مسائل اقتصادی، مالی و پشتیبانی مشکلاتی داشتند. مسئله بعدی اعتبارات صندوق حمایت از قهرمانان پیشکسوتان ورزشی بود که نسبت به این موضوع شکایاتی داشتیم و هزینه‌کرد اعتبارات در ارتباط با این موضوع از مسائل مورد بحث بود.پ

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع دیگر نحوه واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی بود که نباید منجر به این شود که عموم مردم از این امکانات محروم شوند؛ نظر ما این است که اماکن ورزشی باید به فدراسیون‌ها و هیات‌های ورزشی واگذار شود.

پژمانفر تصریح کرد: یکی دیگر از موضوعات مطرح شده در ارتباط با مسئله تخلفات برخی از ورزشکاران در داخل و خارج از کشور در حوزه مسائل انضباطی بود. در ارتباط با این دست از موضوعات به صورت ریز ۲۶ بند تکلیفی به وزارت ورزش و جوانان جهت پیگیری تعیین تکلیف شد.

وی که با رادیو ورزش گفتگو می‌کرد ادامه داد: این موارد قبلا به وزارت ورزش اطلاع‌رسانی داده شده بود. در ۳۰ بهمن زمان جلسه را ابلاغ کردیم که بخشی از این زمان هم سپری شد و گلایه خود نسبت به گذشت زمان را به وزارت ورزش نیز تذکر دادیم. سانحه هوایی که برای وزیر ورزش پیش آمده بود، روی تاخیر در برگزاری این جلسه تاثیرگذار بود.

پژمانفر افزود: از آنجا که این موضوع از مسائلی بود که باید تحت نظارت شخص وزیر و معاونانش تهیه می‌شد، باید منتظر بهبود شرایط وزیر می‌ماندیم، اما انتظار داشتیم که این سانحه تاثیر زیادی در تاخیر اجرای اقدامات وزارت خانه نداشته باشد. ما دائما در حال پیگیری بودیم که جمع‌بندی برخی مسائل و پرونده‌های جدیدی که پیش آمده بود را در جلسه با وزیر مطرح کنیم.

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی بیان کرد: قرار شد یک هیات مشترک از سازمان بازرسی، دیوان محاسبات، کارشناسان کمیسیون اصل ۹۰ و وزارت ورزش این مسائل و تمام اقداماتی که باید صورت بگیرد را در یک بازه زمانی ۲۰ روزه مورد بحث قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: از اواخر بهمن ماه که جلسه ابلاغ شده بود و تا امروز که جلسه برگزار شد، بخشی از این اقدامات انجام شده است. پاسخ‌های وزارت ورزش نسبت به مجموع اقداماتی که باید انجام می‌دادند قانع کننده نبود.

پژمانفر در خصوص وضعیت نامطلوب ورزشگاه‌های ایران یادآور شد: سوال ما نیز از وزارت ورزش این است که سیاست وزارتخانه در ارتباط با ورزشگاه‌ها چیست و چه برنامه‌ای دارد که با توجه به وضعیت موجود بیشترین راندمان را داشته باشد.

وی در خصوص ظرفیت ورزشگاه آزادی به واسطه شرایط زیرساختی و مصلحت‌اندیشی که دائما در حال تغییر است، گفت: به عنوان یک مصداق مهم در کشور این موضوع را پیگیری می‌کنیم و امیدواریم اتفاقات خوبی رخ دهد. تمام تلاش ما این است که مطالبات مردم از جمله وزارت ورزش را پیگیری کنیم. ما با هیچکسی تعارف و رودربایستی نداریم. در ارتباط با اجرای قانون تمام تلاش خود را انجام خواهیم داد و اگر لازم باشد برخورد‌های قضایی نیز خواهیم داشت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->